concurso microliteratura Joaquim Carbó

29304849542_08ab5f7780_o

Animada por un compañero del tren, participé en el concurso de Microliteratura Joaquim Carbó de la biblioteca de Caldes de Malavella. Edición tras edición me recordaba su nueva convocatoria, pero nunca me animaba, supongo por falta de confianza en mi misma, en que lo que escribía fuera lo suficiente bueno como para mostrar a gente que pudiera conocerme. Tras conocer la palabra clave a incluir en el relato de la edición de este año, escuela moderna, recordé que tenía uno escrito que, con algunos ajustes, podría mandarlo para participar, pues me gustaba. Y lo hice. Y fué gratificante, me sentí feliz, porqué pasé un par de días reescribiendo la historia, y en el momento de mandarlo fué como abrir las las alas y volar.

És tard per dir t’estimo

Recordes quan érem joves? Em vaig enamorar de tu el primer dia, quan vas passar pel meu costat, amb un somriure enganxat als llavis i la teva faldilla voleiant entre les cames, que tantes vegades em farien perdre el cap. El teu dia era el dimecres, la classe més concorreguda d’allí on s’hi somiava un tros de llibertat, però jo només des de bambolines et podia escoltar. Aquell capvespre d’un fred mes de gener em vaig arreglar més del compte, les meves paraules es repetien una i altra vegada dins el meu cap, com qui no vol perdre’n cap. Però aquell dimecres no vingueres, ni el següent, ni cap altre. No vaig saber res més de tu. Avui, després de molts anys, vas passar davant meu, igual de bonica. Els teus ulls hi tafanejaren records, però no reconegueren el meu cos vell i corcat, darrera una placa d’Escola Moderna on un dia hi vaig plorar la teva absència i la meva soledat.

2 thoughts on “concurso microliteratura Joaquim Carbó

Responder

